kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۴۶۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
مثل امیرکبیر و رئیسی
 محمدحسین چاووشی: «رهبرانقلاب امروز: «چهار سال نعمت خدمت، زود می‌گذرد اما کارهای بزرگ می‌توان کرد، مثل امیرکبیر و رئیسی عزیز»؛ این کلام حضرت آقا را بکوبید تو صورت اونایی که میگن رئیسی آدم خوبی بود ولی مدیر خوبی نبود.»
امان از زخم زبان‌ها
 فردوس با انتشار تصاویری از رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب، نوشت: «رهبر انقلاب خطاب به اعضای دولت چهاردهم: «حتماً به میان مردم و به سفرهای استانی بروید. به این حرفها که به شما بگویند پوپولیست و عوام‌گرا، اعتنا نکنید!»؛ چقدر به تو زخم زبان زدند رئیس‌جمهور شهیدم...»
یاد شهید جمهور در بیانات رهبری
 احسان صالحی: «یاد رئیس‌جمهور شهید امروز در ۴ بخش از بیانات حضرت آقا در قامت الگو و مبدع درخشید: ۱. قدر دانستن فرصت خدمت برای انجام کارهای بزرگ در زمان کوتاه همچون امیرکبیر. ۲. تربیت نسل جوان مدیران مؤمن و انقلابی. ۳. کارسازی برای پیوست عدالت در برنامه‌ها و قوانین. ۴. راه‌اندازی سازمان هوش مصنوعی.»
مسئول نهائی انتخاب وزرا
 علی اکبر گرجی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره مشورت رئیس‌جمهور با ایشان در انتخاب برخی وزیران کابینه دولت، نوشت: «با این توضیحات، رهبری نقش خود را در تعیین اعضای هیئت وزیران مشورتی می‌داند. پیامد حقوقی این سخن آن است که مسئولیت کامل انتخاب وزرا و کارآمدی یا ناکارآمدی آنها با خود رئیس‌جمهور است.»
نقش آمریکا در توقف نسل‌کشی
 امیرعلی ابوالفتح: «آمریکا آن قدر قدرت ندارد که بتواند مقاومت فلسطینی‌ها در برابر اشغالگری اسرائیلی‌ها را بشکند، اما آن قدر قدرت دارد که بتواند اسرائیل را از ادامه نسل‌کشی فلسطینیان در غزه بازدارد.»
هر روز یک داغ تازه
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «اهالی غزه هرروز داغ یکی از عزیزان خودشون رو می‌بینن؛ یک روز پدر، یک روز مادر، یک روز فرزند و یک روز همسر».
شوخی میانجی‌گری برای پایان جنگ!
 محمد صرفی: «پانصدمین هواپیمای حامل بمب‌ها و تسلیحات اهدایی آمریکا در سرزمین‌های اشغالی بر زمین نشست. حجم کمک‌های نظامی دولت بایدن به این رژیم به 50 هزار تن رسیده است. البته دولت آمریکا هنوز مشغول میانجیگری برای پایان جنگ است!»